Efter montering av propelleraxel och bottenmålning bogserades hon till Öckerö. Här ligger vi och jobbar på att få henne sjöduglig. Hydraulstyrning måste monteras och den ena propelleraxeln måste bytas en gång till. Sedan anstår montering av ankarspel och byte av löpande gods. När allt detta är gjort är hon klar för första prov segling.



